Budete poskytovat servis zařízením Purezza i nadále?
Abychom mohli nadále poskytovat našim klientům, resp. klíčovým součástem jejich provozu, nepřetržitý servis a dodávky, ustanovili jsme v rámci našeho servisního týmu speciální skupinu. V souladu s nařízením vlády zachováváme nezbytně nutná cestování na minimu, v nadcházejících týdnech se tedy servis bude zaměřovat na neodkladné opravy a instalace. Náš servisní tým nyní pracuje v takovém režimu, aby mohl našim zákazníkům poskytovat veškeré služby, pokud si o ně požádá. Stále je k dispozici servisní linka +420 720 052 383 i emailová adresa info@waterlogic.cz, stejně tak i webová stránka purezzawater.cz.
Můžeme vás ujistit, že tuto neustále se měnící situaci podrobně sledujeme a budeme vás informovat o dalším vývoji.
Mohu si výdejník Purezza objednat i nyní?
Neustále pracujeme na zajištění dostupnosti našich produktů podle potřeb našich zákazníků. Řídíme náš dodavatelský řetězec tak, abychom zajistili, že naši zákazníci nebudou touto situací ovlivněni, a budeme i nadále pozorně sledovat současné události a odpovídajícím způsobem na ně reagovat.
Mohu v rámci poskytovaného servisu očekávat nějaké změny?
Jako výhradní poskytovatel máme zájem na tom, aby naše produkty a služby byly našim zákazníkům dostupné kdykoliv je budou potřebovat, a to včetně dodávek, instalace a poskytování servisu. Vždy v souladu s dodržováním bezpečnostních pravidel stanovených vládními nařízeními. Náš servis tak stále pracuje ve všední dny od 8:00 do 16:00, avšak má omezenou kapacitu, proto prosím omluvte případné zpoždění v poskytování servisu. Můžete nás kontaktovat na info@waterlogic.cz, nebo tel. +420 720 052 383, kde vám rádi poskytneme bližší informace.
Budou servisní technici Purezza stále zajišťovat individuální servisy u klientů?
Nyní se striktně řídíme vládou nařízenými opatřeními. V průběhu následujících týdnů se zaměříme na nezbytné opravy a instalace. Pokud nám vládní nařízení dovolí tyto servisní činnosti vykonávat, budeme je poskytovat na základě klientské poptávky stejným způsobem jako při běžném provozu.
Přijímáme zvýšená opatření, abychom zajistili zdraví a bezpečí jak našich zaměstnanců, tak i našich klientů. Technici byli instruováni, aby dodržovali následující pravidla:
Jak Purezza předchází šíření koronaviru?
Purezza striktně dodržuje pravidla hygieny a zacházení s potravinami na pracovištích ve všech svých pobočkách.Ohledně zdraví a bezpečnosti našich klientů a pracovníků jsme nastavili přísná opatření. Mimo to také zavádíme následující mimořádná opatření:
Jak může Purezza zaručit, že přeprava výdejníku z jednoho místa na druhé nezanese korovavirus na moje pracoviště?
Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) není jisté, jak dlouho se virus SARS CoV-2, který zapříčiňuje onemocnění COVID-19, udrží na površích. Studie naznačují, že koronaviry mohou na různých površích přežít několik hodin až několik dní, a to v závislosti na různých podmínkách (např. typ povrchu, teplota, nebo vlhkost prostředí). Přestože v celém dodavatelském řetězci dodržujeme bezpečnostní a hygienická opatření, nemůžeme garantovat, že naše výdejníky nebyly kontaminovány během přepravy. Můžeme však naše klienty ubezpečit, že po přepravě je náš výdejník důkladně dezinfikován před každou instalací u klienta.
Mohou se uživatelé nakazit koronavirem při kontaktu s povrchem?
Podle Světové zdravotnické organizace se virus přenáší mezilidským kontaktem, zejm. kapénkami unikajícími z nosu a úst. Tyto kapénky poletují vzduchem, když osoba s onemocněním COVID-19 kašle, kýchá nebo vydechuje. Kapénky mohou ulpět i na předmětech nebo površích, kterých se lidé následně dotýkají a mohou se pak onemocněním COVID-19 také nakazit, pokud se dotýkají svých očí, nosu, nebo úst. Pro další informace o onemocnění COVID-19 vizte pokyny Světové zdravotnické organizace.
Jak nejlépe sanitovat výdejník Purezza?
Doporučujeme pravidelné čištění a sanitaci dezinfekčním sprejem nebo ubrousky, se zvláštním zaměřením na výdejní prostor a tlačítka výdejníku a dále kladení důrazu na hygienu rukou všech uživatelů výdejníku. Rovněž doporučujeme sledování aktuálních pokynů státních a zdravotnických orgánů.
Budeme se snažit o maximální aktuálnost informací, pokud se situace změní, její aktualizaci naleznete zde. Jestliže máte ještě další otázky ohledně dopadu pandemie COVID-19 na naše služby, prosíme, kontaktujte nás napřímo prostřednictvím níže uvedených kontaktů a my se maximálně vynasnažíme vám pomoci.
E-mail: info@waterlogic.cz
Telefon: +420 720 052 383