Aktualizovali jsme naše Zásady ochrany osobních údajů. Tyto změny jsou navrženy tak, aby poskytly větší přehled o tom, jak používáme vaše osobní údaje, a sjednotily dříve oddělené zásady pro EU a zbytek světa do jednoho dokumentu.
Dobrá kvalita vody je jedním z faktorů, které spoluutváří pozitivní zkušenost jak pro zákazníky, tak i pro samotné podniky. Proto je poskytování služeb v oblasti dodávky pitné vody v té nejlepší kvalitě klíčovou myšlenkou, jež vedla ke vzniku značky.
Zmíněná myšlenka podpořená rostoucí poptávkou ze strany zákazníků motivovala firmu Purezza k vývoji moderní, jednoduché, chuťově skvělé alternativě k jednorázově použitelným lahvovým vodám. Jedná se o prémiové výdejníky, které umožňují podnikům využít lokální zdroje vody. Nejnovější technologie umožňují nabídnout sociálně odpovědnou cestou svěží, podle potřeby perlivou či neperlivou, chlazenou vodu či vodu pokojové teploty, která je zdravější a čistější než jiné alternativy.
Mnohé podniky stále volí cestu tradičních jednorázově použitelných lahvových vod. Jde o nákladnou a neefektivní metodu, která je nadto škodlivá vůči životnímu prostředí a je tak i v přímém rozporu se současnými trendy. Protože zákazníci čím dál více odmítají neekologické lahvové vody, jedinečný koncept zdravé, čerstvé vody z výdejníků začíná být vyhledávanou alternativou, která mění zákaznické chování.
Naším cílem je přicházet s originálními nápady a přinášet klientům a jejich zákazníkům nové zkušenosti. Věnujeme se neustálému zdokonalování našich produktů tak, aby výstupem byla lahodná neperlivá či perlivá pitná voda o vynikající kvalitě. S tím jde ruku v ruce naše vize odstranit lahve na jedno použití z globálních dodavatelských řetězců v oblasti gastronomie.
Název „Purezza“ byl inspirován tradicí a hodnotami kvality a řemeslnosti, jež stojí za čistotou, jednoduchostí a vznešeností italského designu. Jeho vliv je patrný i na atraktivním designu výdejníků a lahví, do nichž je voda stáčená.
Purezza úspěšně roste od svého vzniku v roce 2013, nyní je servírována v tisícovkách provozů po celé Evropě, Severní Americe, Jižní Americe a Austrálii a každý týden jich několik stovek přibývá.
Purezza koncept vznikl na základě myšlenky poskytnout moderní, jednoduchou, chuťově skvělou alternativu k jednorázově použitelným lahvovým vodám. Koncept se opírá o prémiové výdejníky, které umožňují podnikům získat vodu z lokálních zdrojů a nabídnout ji zákazníkům. Nejen, že Purezza vyrábí vodu o vysoké estetické, chuťové a funkční kvalitě, použitá metoda je čistější, zdravější, méně nákladná a více sociálně zodpovědná než tradiční metody.
Tento systém „end-to-end“ nabízíme exkluzivně podnikům v oblasti gastronomie. Výstupem je čerstvá pitná voda, která může být perlivá, neperlivá, bez tepelné úpravy či chlazená ve speciálních, na míru vyráběných lahvích Purezza.
Usilujeme o to stát se globálním lídrem na trhu výdejníků vody pro gastronomické podniky.
Usilujeme o to dodávat prémiovou, skvěle chutnající perlivou či neperlivou vodu gastronomickým podnikům prostřednictvím špičkových produktů. Přitom nám záleží na trvalé udržitelnosti a na pozitivní zkušenosti našich zákazníků.
Waterlogic byla založena roku 1992 a byla v Evropě jednou z prvních firem, která představila technologii výdejníků vody - POU (point-of-use). Společnost se vyvinula v lídra trhu v oblasti POU purifikace vody díky prémiovému designu produktů, kvalitě a výrobě a aplikaci nových technologií.
Výzkum a vývoj patří mezi klíčové činnosti organizace, která investuje úsilí do vývoje inovativních, vysoce kvalitních produktů s průlomovými technologiemi, jako je například Firewall.
Waterlogic má rozsáhlou a stále se rozšiřující globální distribuční síť, která zahrnuje více než 60 zemí napříč Severní a Jižní Amerikou, Evropou, Asií, Austrálií a Jižní Afrikou a poskytuje tak celosvětově výdejníky vody pro firmy, nemocnice, školy, hotely a restaurace.