Aktualizovali jsme naše Zásady ochrany osobních údajů. Tyto změny jsou navrženy tak, aby poskytly větší přehled o tom, jak používáme vaše osobní údaje, a sjednotily dříve oddělené zásady pro EU a zbytek světa do jednoho dokumentu.
Kterémukoli podniku může Purezza nabídnout řadu výhod. Bez ohledu na velikost, typ podnikání a obchodní model podniku, spolupráce se značkou Purezza je vždy přínosná.
U značky Purezza neexistují starosti o výrobu a přepravu lahví, produkci plastů a likvidaci odpadů. Na rozdíl od řady výrobců nápojů Purezza neničí podzemní vodní zdroje.
S Purezzou není nutné platit za drahé skladovací prostory pro balenou vodu. Lahve Purezza jsou znovu použitelné a je možné je mýt v myčce nádobí.
Zatímco balená voda může být skladována až dva roky, než se dostane zákazníkovi na stůl, Purezza, která je vydávána přímo v místě prodeje, je vždy čerstvá. Purezza poskytuje neomezené množství čerstvé, perlivé či chlazené vody. Voda nikdy nedojde, proto není nutné se znovu a znovu obracet na dodavatele a žádat jej o další dodávku nápojů.
Purezza nemusí být jen voda! Přidejte sirupy, čerstvé ovoce a bylinky a vyrábějte vlastní limonády, mocktaily, koktejly, ledové čaje a jiné nápoje.
Řešení čerstvě natočené vody Purezza je dostupné výlučně pro restaurace, kavárny, hotely a další gastronomické podniky. Nelze ji zakoupit jako balenou pro prodej v potravinových řetězcích, což oproti obyčejné balené vodě, která je k dispozici v jakémkoliv supermarketu nebo jiných obchodních řetězcích, činí Purezzu výrazně exkluzivnější značkou.
Během posledních 7 let se značka Purezza úspěšně rozrostla a v současnosti poskytuje služby více než 6 000 podnikům ve 13 zemích napříč Severní Amerikou, Evropou a Austrálií. Díky síti vlastních poboček a distributorů má značka Waterlogic přístup na trh více než 60 zemí po celém světě včetně Číny, Singapuru, Hong Kongu, Evropy, Jižní Ameriky a Blízkého východu. Na mnoha trzích takto značka Purezza působí nepřímo prostřednictvím našich distribučních partnerů, jež nám poskytují příležitost k instalaci, údržbě a nabídce dalších služeb spojených s našimi produkty.