banner image

Dochází ke snížení spotřeby nealkoholických nápojů?

Vloženo dne: 23/03/20 Vloženo prostřednictvím: Mark Barber

Nejnovější trendy ukazují na výrazný pokles spotřeby nealkoholických nápojů, jelikož spotřebitelé kladou větší důraz na osobní pohodu. Ačkoli lidé hledají uspokojení své touhy v šumivých nápojích, zdravější možnosti zažily vzestup, zejména popularita perlivé vody.

Australané pijí méně nealkoholických nápojů než kdy jindy. Skenování hlavních dat supermarketu odhalilo 2,9% pokles objemu prodeje nealkoholických nápojů u předních maloobchodníků s potravinami a zdůraznění toho, jak se spotřebitelé obracejí zády ke sladkému při hledání zdravějších alternativ. To neznamená, že osvěžující šumivé nápoje jsou nyní zcela vyloučeny. Spotřebitelé z celého světa se obracejí k ochucené perlivé vodě s nízkým obsahem cukru jako náhradě k vysoce oslazené sodovce. Zejména 50% spotřebitelů ve věku 16-35 let vypili v posledních třech měsících ovocnou perlivou vodu, zatímco při zvažování nákupu 51% Australanů hledá jídlo a pití bez cukru.

Nejde jen o obsah cukru, který je obsažen v sodovce. Spotřebitelé si stále více uvědomují osobní zdraví. Dávají přednost produktům, které nabízejí hydratační výhody spolu s přirozeně zdravým nakopnutím, přičemž udržitelnost je stejným faktorem při rozhodování o tom, co pít. Dnešní zákazníci oceňují hodnoty značky a obchodní integritu stejně jako samotné výrobky, přičemž téměř dvě třetiny upřednostňují místní značky s pozitivním dopadem před známými jmény.

Tento trend má pozitivní dopad na celosvětový prodej perlivé vody

Tyto vyvíjející se preference zákazníků byly skvělou zprávou pro značky perlivé vody po celém světě. V roce 2018 dosáhl globální trh s ochucenou vodou 10 miliard dolarů a během pouhých pěti let vzrostl o téměř 4 miliardy dolarů. Je zajímavé, že preference perlivé vody je v místních podnicích stejně viditelná jako na ulici. Přední značky, včetně Coca Coly, zaznamenaly rostoucí poptávku zákazníků po perlivé vodě v restauracích. Chcete-li využít měnící se preference, velké značky skáčou na všestrannost, kterou nabízí čistá voda sycená oxidem uhličitým. Značky používají perlivou vodu k vytváření nápojů, které se pojí s jídly, a také k míchání do koktejlů, aby poskytly dokonalý zážitek z jídla.

Pokud se přední značky snaží těžit z měnících se spotřebitelských trendů, měli by místní provozovatelé podniků dělat to samé?

Výhody perlivé vody pro provozovatele místních podniků

1. Uspokojí všechny zákazníky

Zatímco kultivace dokonalého stravování v místě je nezbytná, místní provozovatelé by měli uspokojit druhou stranu své zákaznické základny: lidéi, kteří dávají přednost dodávkám a odběrům namísto jídla na místě. Výzkum naznačuje, že australský potravinářský průmysl poroste třikrát rychleji než v místních restauracích, přičemž až do roku 2020 se 70% zákazníků rozhoduje jíst mimo prostory. Jelikož tito stejní zákazníci hledají stále zdravější možnosti nápojů, musí restaurace využít poptávku a nabízet možnost perlivé vody k pití doma.

2. Zůstanou v trendu

Nyní existují stovky značek nabízejících ochucené perlivé vody. Nové produkty pocházejí od velkých společností, stejně jako nových začínajících podniků, a tato skutečnost sama o sobě by měla zdůraznit, jak musí každý ucházející místní podnik najít podobné alternativní nabídky, pokud se mají tyto restaurace udržet před konkurencí.

3. Udržují objemy prodeje nápojů

Podniky musí sledovat preference spotřebitelů, pokud vůbec prodávají šumivé nápoje. Lidé pijí méně Coly a Pepsi než dříve, což ilustruje, jak se spotřebitelé vzdalují od sladkých nealkoholických nápojů. Příznivci místo nich požadují zdravější alternativy, které také hydratují, proto v posledních letech vzrostl australský trh s vodou o 15,6%.

Jak vyrábí perlivou vodu místní podniky?

Barmani se vracejí k perlivé vodě a vyrábějí alternativy s nízkým obsahem cukru a sacharidů, které konkurují tradičním i nealkoholickým koktejlům, které i výborně chutnají. Australské značky dokonce začaly vyrábět alkoholickou minerálku - přirozeně nízkoalkoholickou šumivou vodu s obsahem ovoce - jako zdravější alternativu k typickému alkopopu. V USA bylo v prvních 6 měsících roku 2019 utraceno za alkoholickou minerálku téměř 400 milionu dolarů. Nyní australské společnosti doufají, že zopakují úspěch i u protinožců.

Některé podniky se obávají používání předem balené vody kvůli odpadu, který vytváří, přičemž plasty v oceánu jsou jedním z hlavních problémů 21. století. Bary po celé Austrálii postupně vyřazují používání plastových předmětů na jedno použití, včetně brček a plastových kelímků. Pokud zaměstnanci baru využívají možnosti perlivé vody připravené k pití, mohou nejen plnit nápojové touhy spotřebitelů, ale také minimalizovat odpad. Kromě toho je pro zaměstnance jednodušší nalévat na vyžádání z kohoutku, na rozdíl od výroby vlastní vody sycené oxidem uhličitým, což může být časově náročné a může přinést nekonzistentní výsledky.

Purezza je ideální pro uspokojení poptávky po perlivé vodě

Pokud jde o uspokojení šílenství po perlivé vodě, existuje jen málo lepších možností než Purezza. Purezza pomáhá podnikům po celém světě profitovat z prosperujícího trhu tím, že jim dodává neomezenou, skvělou chuť perlivé vody z kohoutku pomocí moderní alternativy k balené vodě. Purezza má řadu dávkovacích systémů přizpůsobených firmám všech typů ve velikostech a výstupech, které vyhovují každému prostoru. To znamená, že se můžete spolehnout na nákladově efektivní systém Purezza, který bude základem pro eklektickou řadu nápojových receptů, jež potlačují žízeň zákazníka, a zároveň zvyšují laťku vašeho podniku. Ještě lepší je, že Purezza se zavázala vytvářet dlouhodobou hodnotu pro všechny tím, že nabízí udržitelné řešení vody. Naše cenově dostupné, vysoce výkonné výdejníky umožňují v podnicích barmanům plnit láhve značky Purezza perlivou vodou nejvyšší kvality, což šetří čas, peníze a obaly na jedno použití. Díky jedinečnému nastavení Purezzy věříme, že můžeme ročně odstranit z celosvětového dodavatelského řetězce pohostinství 30 milionů lahví na jedno použití, což pomůže tomuto odvětví pohostinství stát se trvale udržitelnějším jako celek - a víme, že to je mise, kterou budou vaši zákazníci pyšně podporovat.

Pokud hledáte levné, prvotřídní řešení pro podávání perlivé vody ve vašem podniku, kontaktujte Purezzu ještě dnes.

JSME VIDĚT I NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH