ZVYŠTE ZISKOVOST VAŠÍ PROVOZOVNY

Vloženo dne: 10/03/20 Vloženo prostřednictvím: Sidrah Ahmad

Nedávné údaje ukazují, že Australané používají odhadem 10 milionů plastových brček každý den, z nichž většina končí v našich oceánech, znečišťuje vodu a ohrožuje mořský život. Jen v loňském roce potápěči odstranili 2500 plastových brček z Manly Cove, což ilustruje rozsah problému. Není tedy žádným překvapením, že v loňském roce australský senát navrhl celostátní zákaz jednorázových plastů, který má být uplatněn do roku 2023, za pouhé tři roky.

To má potenciálně významné důsledky pro podniky, které se během každodenního provozu silně spoléhají na jednorázové plasty. Odstranění všech položek na jedno použití z vaší kavárny nebo restaurace se může zdát zatěžující a nákladné. Pokud však provedete jednoduché změny spojené s přijetím přístupu udržitelnosti na prvním místě, najdete mnoho způsobů, jak jako podnik můžete nejen pomoci životnímu prostředí snížením plastového odpadu, ale také snížit náklady a zvýšit prodej.

JEDNODUCHÉ UDRŽITELNÉ POSTUPY, KTERÉ POMÁHAJÍ SNÍŽOVAT PROVOZNÍ NÁKLADY

Většina kaváren a restaurací je používá; lahve na jedno použití, plastové kelímky na kávu, jednorázové nádoby na potraviny, plastové příbory, brčka, plastové sáčky atd. Podniky mohou být úspěšné a ziskové bez všech těchto položek, přesto je většina nadále používá, protože jsou vnímány jako pohodlnější a cenově výhodnější oproti jejich alternativám, které jsou šetrnější k životnímu prostředí.

Je jednoduché a nákladově výhodné nabízet svým zákazníkům odolnější a biologicky rozložitelné předměty. Dřevěné příbory, odbouratelné nádoby na potraviny, papírové slámky, papírové sáčky a recyklovatelné papírové kelímky jsou nejen biologicky rozložitelné, ale jsou jen o něco málo dražší než jejich plastové příbuzné. Pokud tyto alternativy nabídnete, má vaše firma příležitost přidat zákazníkovi větší hodnotu. Jelikož jsou lidé stále vzdělanějšími a citlivějšími k problému poškozování našeho životního prostředí jednorázovými plasty, jsou ochotni utratit více za udržitelné podniky.

1 ze 3 Australanů říká, že by raději kupovali etický nebo udržitelný produkt, a tím, že odstraníte závislost na plastu, můžete podpořit skutečnost, že jste na jednorázových plastech nezávislí. Již nyní vidíte rostoucí trend v kavárnách po celé Austrálii, které spolupracují se Schulz Organic Dairy na dodávce a stáčení organického mléka do opakovaně použitelných skleněných lahví. Odstraňování plastů v dodavatelském řetězci je stále populárnější.

Purezza Premium Water podobně povzbudila podniky v celé Austrálii, aby přešly z balené vody na vodu, která je v daném místě čerstvě filtrovaná a podávaná jako perlivá nebo neperlivá v krásných, opakovaně použitelných skleněných lahvích. To nejen snižuje škody na životním prostředí, ale také pomáhá podnikům eliminovat potřebu dodávky, manipulace, přepravy a nakládání s odpady související s nabídkou předem balené vody.

SNÍŽENÍ OBJEMU ODPADU V PODNICÍCH JE GLOBÁLNÍ TREND A PŘÍLEŽITOST

Se 7,5 milionu brček na amerických plážích, si v New Yorku, Havaji a Kalifornii vynutily zákazy používání plastových brček podle příkladu stanoveného Strawless v Seattlu. Nezastaví se to jen u brček, protože v Los Angeles zavedli příplatek za plastový sáček na jedno použití o 0,10 USD, což vedlo k 94% poklesu spotřeby.

Ve Spojeném království zavedla společnost Starbucks celostátní latte poplatek ve výši 5 pencí (0,08 USD) na kelímky na jedno použití. Snahou je omezit plýtvání jednorázových kelímků na kávu a po úspěšném zkušebním období to podnítilo 150% zvýšení prodeje opakovaně použitelných kelímků. Prodej opakovaně použitelných kelímků stále stoupá, přičemž v roce 2017 Argos prodal o 537% více než v předchozích letech a značka opakovaně použitelných šálků kávy ECoffee Cup vykázala 700% nárůst prodeje kelímků vyrobených z přírodních bambusových vláken.

27% Australanů má každodenní závislost na kávě a posun vede spotřebitele do podniků, které podporují environmentální účel. Podnikům, které neprovádějí změny v souladu se spotřebitelskými trendy, hrozí, že se stanou pro zákazníky neatraktivní.

ZISKOVÁ PRAVDA O UDRŽITELNÝCH MOŽNOSTECH

Je zřejmé, že australský potravinářský a nápojový průmysl se probouzí, aby využil příležitosti k zisku, pokud zaujme postoj proti plýtvání. Responsible Cafés podepsalo více než 4 500 provozoven, aby odstranily jednorázové kelímky z australské kávové kultury, a kam si zákazníci přinesou svůj vlastní hrneček, aby si mohli užít zlevněnou kávu. Protože jedna třetina všech spotřebitelů hledá udržitelně smýšlející podniky, máte příležitost provést jednoduché změny, které zvýší pověst vaší značky a zároveň osloví zákazníky chránící životní prostředí, což se promítá do příležitosti několika miliard dolarů. S Purezza Premium Water dělají podniky ziskovou a ekologickou cestu, když nabízejí neperlivou nebo perlivou vodu. Udělejte krok pro odstranění jednorázových lahví z vaší provozovny a kontaktujte ještě dnes jednoho z našich odborníků na Purezzu.

MÁTE ZÁJEM O SLUŽBU PUREZZA VE VAŠÍ PROVOZOVNĚ?

Nyní můžete najít Purezzu na více než 8 000 místech po celé Severní Americe, Evropě a Austrálii. Klíč k našemu úspěchu spočívá v naší rozsáhlé nabídce produktů Purezza, které umožňují restauracím a kavárnám, barům a klubům, obchodním a kulturním centrům, hotelům a dalším pohostinským zařízením dosáhnout zdravé marže prodejem prémiové neperlivé a perlivé vody přímo na místě.

Kontaktujte nás a zjistěte více, nebo se poraďte s odborníkem na Purezzu ještě dnes a vyhledejte ten správný produkt pro vaší provozovnu.

JSME VIDĚT I NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH